Sunday 12 February 2012

Sudah berpunya ke belum ? :)

Pasal awek yang belum berpunya pantas je JANTAN nak tahu ke tidak . Lebih lebih lagi yang CUN MELECUN . Sapa yang tak nak kan ? HAHAHAHAHA ! Hari ini saya nak buka bab nak pastikan Awek yang korang suka tu , dah ada yang punya ka belum :D Dari ciri ciri yang terdapat kat bawah ni , Korang dapat agak saya dah berpunya ke belum . HAHAHAHA !

1. Gunakan Facebook untuk tengok status relation dia.
facebook
Yang nie khas untuk awek-awek yang korang kenal lah. Mana ada manusia kat Malaysia nie yang tak ada facebook. Contoh macam korang ada minat awek satu universiti, just search je nama dia kat Facebook. Tengok status dia tue. Kalau dah “married” korang jangan berani kacau plak. Kalau setakat “In a relationship” still boleh try nak riki-riki lagi. Kata jantan sejati.

2. Tengok kekerapan si awek memegang handphone di tangan
mobileinhand
Yang nie mata korang kena peka sikit. Orang bercinta nie selalunya tangan diorang asyik pegang tepon untuk sms je. Mata tengah dengar kuliah tapi tangan bergerak sepantas kilat membalas sms daripada pakwe tersayang. Kalau tangan dia 24 jam bergerak-gerak macam tengah balas sms, kompem 100% dah ada pakwe.
3. Intonasi suara ketika bercakap di handphone
talkingmobile
Si awek nie memang periang orangnya. Gelak kuat-kuat kalau borak ngan member. Tapi korang perhatikan intonasi suara dia bila dia angkat telefon. Kalau tetiba daripada suara bak halilintar bertukar menjadi suara Ayu OIAM, maknanya dia tengah borak tepon dengan pakwe dia la tue. Pastu bila letak tepon je terus suara bertukar jadi halilintar balik. Kepekaan telinga anda memang sangat penting ketika menggunakan teknik ini.
4. Tanya member si awek
awekmelayurmai
Orang pompuan kompem akan ada kawan diorang yang tersendiri. Orang kata ada kelompok member-member yang sama. Kalau nak tanya direct korang memang segan, jadi korang ushar dan pergi tanya member dia. At least tak adalah malu sangat. Dan yang paling best kalau si member tue pulak lepas tue tolong rikikan si awek untuk korang.
5. Jadi jantan sejati dan pergi tanya direct je
couple

Teknik yang nie memang paling kering. Keberkesanan dijamin 100%. Korang tarik nafas dalam-dalam pergi konfrontasi je terus ngan dia:-
Hi, saya minat ngan awak la. Awak dah berpunya ke belum?
100% dijamin dapat tau jawapan time tue jugak.
Tunggu apa lagi? Pergi try salah satu teknik kat atas tue sekarang jugak. Makin lambat korang makin tinggi la peratus awek yang korang minat tue akan ada pakwe.

Dah habis baca ? Hehehehe . Kalau terdapat ciri ciri kat atas tu , Lupakan niat anda untuk terus mengejar insan yang sudah di miliki orang . Jangan sampai merendahkan martabat diri sendiri . Bunga bukan sekuntum . Love ya ! ;)
Sharing is sexy ^_^

No comments:

Post a Comment