Wednesday 8 February 2012

Dia sumber INSPIRASI DUNIA KECANTIKKAN ku ;)

Topik saya pada malam ini ialah CANTIK . HEHEHEHE . CANTIK itu mempunyai maksud yang MELUAS . setiap orang pasti mempunyai DEFINISI yang BERBEZA mengenai word CANTIK . CANTIK itu kejadian ALLAH , so sapa yang tak mahu CANTIK kan ? ;) Demi cantik orang sanggup melakukan apa sahaja . so tak hairanlah kalau orang selalu kata ' BEUTY IS PAIN ' hahahahah ! [Termasuk aku la cakap ;p]

Setiap gadissss di luar sana pasti mempunyai INSPIRASI kecantikkan masing masing kan ? Termasuk lah saya :) HHEHEHEHE [ketawa malu :)] Jika para gadisss di luar sana sentiasa menitikberatkan kecantikkan pasti nama MICHELLE PHAN tidak asing bagi pendengan korang ;)  Masih ' BLUR' ? HAHAHAHAHA ! nak tahu sapa diaaa ? KEJAP ya !

                                          
Tadaaaa ! Ini lah orang nya . Cantik kan ?

CANTIK kan ? Sekarang  korang tahukan kenapa saya nak 'CANTIK' macam dia . Tanpa make up pun dia  sememang nya seorang yang sangat NATURAL BEUTY . Jeles nyerrr ;p tapi jangan tanya saya sapa BOYFRIEND dia , Jawapan nya saya pasti TAK TAHU . hahahaha ! Dia seorang MAHAGURU MAKE UP yang PROFESIONAL . anda boleh tengok dia punya make up tutorial di youtube . SIMPLE / MUDAH dan tak terlampau . Jangan tengok jer , GEDIK GEDIK kan diri mencuba ya ;)

walaupu tak pernah jumpa , kalau tengok orang nya tunjuk cara tutorial make up , suaranya lembut jer . HEHEHEEH . Pasti tertawan ! Dia mempunyai darah kacukan VIATNAM dan AMERIKA [Kalau tak silap --'] Selain dari itu dia merupakan DUTA kepada produk make up antarabangsa LANCOME . fuh , mahal tu . HAHAHAHAHA !

MICHELLE PHAN bukan sahaja memaparkan make up tutorial , tapi dia juga memberikan tips kecantikkan diri agar dapat KULIT yang MULUS dan GEBU seperti dia ;) salah satu tips kecantikkan dia yang saya pernah cuba ialah skrub muka yang dibuat sendiri di rumah menggunakan organic olive oil dan gula perang , selain dari bagus untuk kulit wajah ianya juga boleh digunakan untuk skrub badan . boleh cuba dan yang pasti hasilnya pasti MEMUASKAN !

Tapi yang pasti biarlah kecantikkan DALAMAN seiring dengan kecantikkan luaran . Kalau cantik luar tapi dalam buruk tak guna juga kan ? Itu lah saya katakan biarlah seiring . Tak kisah lah PUTIH ka HITAM ka , PENDEK ka TINGGI ka semua yang dicipatakan oleh ALLAH sangat indah dan CANTIK . Jika kita menghina FIZIKAN orang lain , INGAT ianya sama seperti kamu menghina ciptaan yang MAHA KUASA ;)
Sharing is sexy ^_^

No comments:

Post a Comment